Lycklig

ja jag vet att det kan låta fånigt och tjatigt men jag är så förbaskat lyckligt lottad..
Två små underbara småkids och en underbar man med ett hjärta av guld. Att dessutom ha helt fantastiska vänner.. ja fy fanken vad har jag gjort för att förtjäna detta?!
Trivs gör jag iallafall och försöker tänka en tanke på hur fantastiskt mitt liv blivit någon gång då och då..
Kan inte hjälpa att tänka en tanke lite då och då på att det kanske inte alltid varit lika underbart att vara jag och då blir jag lite extra tacksam att få vara med om det här livet. Kanske just därför jag värdesätter mitt liv så mycket och är medveten om hur fantastiskt lyckligt lottad jag är..?
Oj det var djupt men det får man vara ibland eller hur ;)

Vaknade halv sju imorse urpigg och med två småfisar som bestämt sig för värsta sovmorgonen har det varit ganska förbaskat mys att lulla runt här hemma själv. Kaffe, snabbdusch, hinna med insmörjning, mer kaffe och tömning av diskmaskin, i lugn och ro, innan det nu är dags för frukost i rum 1.
Flisan ja hon sover fortfarande!

Igår var det efter grannmys med Nina, Noah och Jojo, dags att bestämma sig för hur vi skulle göra med vagn. Tyvärr måste jag erkänna att vi gjort ett stort misstag (läs jag..) som sålde Buggan. Jag får vidrigt ont i händerna och handlederna av att köra den tunga nya syskonklumpen. Det GÅR helt enkelt inte..
Pamol blir det på natten efter promenader för händerna värker. Prutt på tunga syskonvagnar säger jag bara :(
Igår tittade vi på första Buggan som dessvärre var trasig upptäckte vi med pengarna i handen precis innan köpet skulle gå igenom. Besvikelse följdes av hopp när vi hemma igen fann en ny som verkar vara ett riktigt guldkorn med massa smaskiga Buggentillbehör. Smasksmask säger jag och förtränger ångesten över att behöva klydda med försäljning av syskonskutten.
Halv elva ska vi, jag och kidsen, spana in skönheten i slottsstaden och håll tunnarna för att vi inte åker på ännu en nit!
Ikväll blir det Kävlingemys med Sparrholmarna. Kommer nog att spana lite extra på husknutarna denna gången efter en del funderingar ditåt i veckan..
Nämen om man skulle passa på att lägga ut lite bilder när man ändå håller på.
Puss på er och trevlig helg.
Ja och lillfia.. kom ut nu! Din granntant längtar efter dig :))
1 kommentar
Nina Wiklund

Det finns fler som längtar ;)