Men.. toktok

hur galet är inte dethär..
Klockan är tjugo i tio.. regnet smattrar utanför och bilen står färdigpackad för att åka till mormor och morfar. Jag sitter färdigfrukosterad med nytvättat hår och minsann även hanns det med hårinpackning dagen till ära..
Men..
BÅDA BARNEN SOVER FORTFARANDE?!!

Flisan somnade som vanligt igår. Ok kanske lite senare än vanligt klockan var nästan nio. Sofia var här och åt middag och Flisan var och simmade innan dess så hon var ju såklart ganska bra i gasen innan hon somnade. Efter att ha borstat tänderna gick hon självmant in och lade sig i sängen och somnade alldeles av sig självt. Fantastiskt!
Hon har sovit hela natten igenom utan att vakna en endaste gång.. hon andas.. och sover så gott så gott!
Lillebrorsan vaknade som vanligt inatt några gånger och mojjsade och åt men sedan sju har han sovit som en stock.

toktok

undrar bara vad gör man nu då.. ;)

Kan planera vad jag ska höstshoppa mer till minisarna. Igår var vi alla tre på en hysterisk shoppingrunda på Obisburlöv och inhanlade skor, jackor tröjor.. you namet it..
Köpte världens sötaste små röda skinnkängor med svart tjock sula till Flisan i märket Kavat. Blev helt nostalgisk när jag såg dem och kom ihåg att jag själv hade Kavatskor när jag var en liten fis.

Minsann om jag inte hittade dem på hemsidan.. fast Flisans var såklart röda!!

0 kommentarer