Kvällens frågor..

Varför har jag fortfarande värsta påsarna under ögonen trots att maken idag lät mig sova toklänge?! (och bara matning inatt 00, 5 och slutligen 7..??!!)
Varför går jag inte och lägger mig nu fast alla andra sover?
Var ska jag köpa boxer till maken imorgon? Varför köper han aldrig själv..
Var ska jag och kidsen hitta på imorgon?
Hur är det fysiskt möjligt att få i sig så kopiösa mängder frukt som jag äter just nu..?
Var, VAR är min ursnygga Bondelidtunika?
Varför välte jag ner en hel nedrans hylla i garderoben ikväll när jag letade.. sk*t!
Hur många gånger kommer jag få se den film (Lejonkungen) som jag köpte till Flisan idag?
Var kommer alla smulor i sängen ifrån?
Hur länge kommer mitt nya OREO-paket att vara?
Varför köper jag alltid för lite kattmat..?
Varför pular jag inte fram mer egentid med Flisan (vi hade en underbar stund ihopa bara vi i förmiddags!!
Hur fin är inte lillFia som äntligen föddes igår.. :))
Den sista frågan kan jag redan besvara.. FIN! Skulle bara veta att din granne redan köpt present till dig.. INNAN du ens fyllt ett dygn ;)
nu.. nattinatti
0 kommentarer