Vilken härlig dag!

Med en sjuk Lilly blev familjen Schönis ensamma idag vilket först kändes hur trist som helst men som efter några minuters funderangar kändes hur kalas som helst!

Kom igeeen mamma ta ner min jacka så att vi kan gå ut och hämta julpyntet någon gång då.. Ok nu fixar jag det själv med badrumspallen..



Lillebrorsan fick väldigt mycket musikunderhållning idag..



Världens finaste Blixtenlucia!



Efter picnic på golvet i vardagsrummet åkte vi till Burlöv för att handla julklappar.
Eftersom det inte fanns något amningsrum blev det till att premiärfika på Espressohouse. Vilket gick.. över alla förväntningar!













Klara och ute i bilen blev vissa akuut kissnödiga!



Hemma igen var det dags att prova Flisans present.. ett änglaspel
Flisan var så spänd att hon höll lillebror i handen så att han inte skulle vara rädd.



woaw..



båda två blev sådär mäkta imponerade som bara barn kan bli :)



dagen avslutades med att Flisan och jag drog till Maxi ensamma. Flisan bad hur snällt som helst om att få en likadan "stooor overall att ha inne" som lillebror har och ja.. jag kunde bara inte säga nej. Kanske inte riktigt mitt val av klädesplagg men hon älskade den..




0 kommentarer