Skraltig uppdatering

och skraltig bloggerska..
Yessbox tiden har svischat fram den senaste veckan och inte en pytteliten sekund har det blivit över att sätta sig vid datorn och skriva. Mormor trillade som bestämt in på första advent som en annan glad smällkaramell. Underbar kväll som följdes av ännu en och tisdagen.. ja den var inte dum den heller med karusellåkning och julshopping på stan.
Imorse vaknade jag dock med en bultande dov känsla i huvudet. När jag väl öppnade munnen lät jag som en annan tomte. Halsont och snor och tja.. en nedrans ny förkylning helt enkelt.
Nu efter frullebulle, kanelté och lite piller känns det bättre och jag hoppas HOPPAS att det känns bättre redan imorgon. Imorrn är det nämligen massa kul inplanerat med LinaLillyfika och utgång på Gustav på kvällen. Hmm.. jedra förkylning gå BORT tills imorgon!
Problemet med amningen kvarstår och jag och mr brestpump är bästa polare. Lille V strejkar tills han får riktig mat och tycker bara att tutten kan få komma fram någon gång vid elva på kvällen och sex/sju på morgonkvisten. Då är han inte ens så rättvis att båda kompisarna får vara med på kalajset utan endast B1 ELLER B2. Suck.. Därav kompis mr Brest. P.
Kämpar och kämpar och funderar om det är värt det.. kompis mr Breast P är inte väldens muntraste kompis.. Vi får helt enkelt se hur länge detta funkar.
Har ju ändå ammat i 6 månader men hoppades ju verkligen kunna amma längre! Hoppas fortfarande det är en fas.. Flisan myste ju tutte i nästan ettochetthalvtår.. varför är du en sådan surpotta med anmingen Vincent?!
tjingeling!
0 kommentarer