isch

sicket gnälligt inlägg det blev igår men jag antar att det får lov att bli så ibland. Kan ju inte alltid vara på topp i nionde månaden eller hur :)
Dagen igår blev faktiskt ganska prima iallafall trots mina gnällkrämpor hit och dit. Den konstiga känslan i kroppen fortsatte men fick senare under dagen sin förklaring när jag råkade av en händelse läsa på nätet att det var alldeles precis jättenormalt att känna precis som jag gjorde när man gick in i vecka 38. Kändes inte så mycket bättre men attans skönt att få sin förklaring iallafall!
En vända till IKEA, en till Babyland samt en storhandling på Coop senare däckade jag i sängen med min gosiga familj. Fick välbehövlig ryggmassage av finaste mannen och gos av finaste lillkotten.
Idag har det vankats jobb och mycket trevligt sådant med anledning av fint sällskap av goa kollegan Linda. Den yttepyttigaste kotten i magen höll sin moder vaken inatt mellan 00-02.30 ca med anledning av att han försökte sätta huvudet på plats inför den stundande förlossningen. Gjorde ooont och var stört omöjligt att sova! Kändes dock helt ok med tanke på att jag bara har en futtig vecka kvar att jobba.. då kan man kosta på sig att vara lite grötig i huvudet de sista dagarna ;)
Måste iallafall visa några bilder från IKEAshoppingen som slutade med (som vanligt) full vagn.. Ny matta fick vi och en hel del annat najs smått krafs. Dessutom hann vi ju med att köpa en ny finfin mjuklift till nya vagnen samt en uppsättning bebistillbehör. Nöjda var det minsta ordet för hur vi kände oss när vi landade hemma igårkväll!


Flisan väntar på att köttfärssåsen skall dimpa ner


Fem pastapennar gick nog ner..


Innan Flisan upptäckte något betydligt mer lockande


Någon annan fick överta pennesarna..




Medans någon annan möblerade om och min goda kanelbulle slank ner i någon annans mage..
0 kommentarer