vetnivad..?

Jag har ingen koll på vilken vecka jag är i längre..
Skrämmande..
Sitter ändå här framför datorn mitt i natten och kommer på mig själv att klicka in på Lunds BB avdelning och mycket observant titta på filmen "rundvisning på BB".
Hmm spännande va.. det har jag ju aldrig sett förr..
BB Lund it is iallafall det är en sak som vi är HELT säkra på. Det vi inte alls är säkra på för tillfället är dock vad lille Harry ska heta. Jag börjar bli lite stressad och lyckades till och med stressa upp min lille man ikväll. Han stressar man ju inte upp i första taget som ni kanske känner till.
Vill ha ett namn som:
Gärna innehåller c och i.
Går fint ihopa med Harry.
Går fint ihop med Schön
Går fint ihopa med systerysters namn Felicia.
Klingar vackart.
Inte finns med på tio i topp listan på mest populära namn.
Känns bra i maggropen när jag säger det.
Är namnet på min lille bebis dvs. lite vilde bill men ändå säkert lika intelligent, empatisk och klok som sin stora underbara syster.

Japp så några namnförslag någon..?
Jag röstar på Victor (finns med på tio i topp listan på åttande plats jeklans skit!)
Eller.. Philip/Filip (Säger min käre make helt nej till utan anledning..)

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Namnbok till utlåning någon..?
3 kommentarer
Wiveka Westerberg

Varg?

Anonym

hahahaha NÄÄÄÄÄE!

Wiveka Westerberg

Jag trodde att jag skulle bli populär hos Felicia och få ett litet leende, när vi träffas nästa gång!