Nej nej ingen bebis!

Herregud jag ska nog inte skriva att det stretar i magen mer *fniss* Det har iallafall INTE dykt upp någon liten Vincent ännu.. tyvärr kan jag väl tillägga..
Imorse vaknade familjen Schön till ännu en varm dag och idag med ett superstarkt sug att åka iväg och bada! Vad passade väl då bättre än en sväng till Kristianstad för att hälsa på finaste fina mormor och morfar som vi inte sett sedan mars då mamma blev sjuk.
Herregud vad underbart att träffa dem igen. Tårarna rann och jag har nog aldrig någonsin kramat mina föräldrar och uppskattat att bara hålla om dem som jag gjorde idag. Får tårar i ögonen bara av att skriva det..

Flisan var också överlycklig över att träffa mormor och morfar igen och satt en låång stund i mormors famn och bara kramade och klappade på henne.

Tanken på att mormor och morfar ska passa Flisan nu när Vincento kommer känns ju helt underbar tycker.. vi.. för att inte tala om Flisan som nästan verkade vilja flytta hem till mormor och morfar bumso pronto!
Men sådana gosar som de är mot henne alltid och dessutom med en gigantisk pool med en flytande båt/plaskpool i.. herregud kan det bli bättre?

0 kommentarer