Klockan blinkar 05:24

Jag skojar inte om jag säger att detta varit den absolut längsta natten i mitt liv. Har inte sovit en minut. Värkarna har kommit med tja en tjugo minuters (jag vet inte riktigt..) mellanrum. Har dvs precis kunnat varva ner mellan och trott att jag skullat somna innan tjoff värken suttit som en smäck. Ligger med Flisan i min famn och andas i hennes hår. M sover som en stock tack och lov. Åh fansken nu kommer en till andaaaaaaaasss... piiieh
Känns lite skönt mitt i allt det onda att få vara själv i det onda och slippa ha någon annan att oroa sig för bara just preciss sig själv. Hade M varit vaken hade han oroat sig, det vet jag och det är så onödigt! Bättre att en av oss är pigg idag iallafall. tanken som slagit mig så m¨nga gånger inatt är men varför i hela världen blev det såhär! Förra gången gicka lltihopa på några timmar och så tjoff poff var hon ute. Nu har jag hållit på sedan fem sex igårkväll och kämpat med värkarna och liksom inte kommit någon vart känns det som. Ont gör det men inte så jäkligt som jag vet att det kommer göra när jag vet att det är dags att ringa efter hjälp.
Suck.. kan bara fortsätta kämpa på.. aj vad det gör ont att föda barn.. tur att det trillar ut något så ofantligt fint när man är klar iallafall.. Nej, nu ska jag in och kämpa vidare i sängen hör att Flisan vaknat!
2 kommentarer
Nina Wiklund

Gumman - du får världens bästa belöning :) en liten V :)

Har tänkt så på dig inatt och inte riktigt kunnat sova så på något vis har du ändå inte varit ensam ;)

Längtar tills jag får träffa den där lille som gjort dig så fint gravid!

STOR KRAM!!!

Cicci

Åh vad fint skrivet.. kramis och tack..