Måste bara snabbt

Skriva lite hur vi har det.. underbart finfint förutom en liten förkylning på Flisan som höjde febern nästan upp till fyrtiograderssträcket igår. Usch.. och fy så rädd jag är för att lillebror ska bli sjuk.. Det värsta är att det finns ju inte mycket att göra.. försöka hindra Lisan från att pussa på honom. Hosta i armen..
Ja usch håll tummarna att vi klarar oss!
Idag har vi mest varit hemma och varit trötta. Det blev inte många timmars sömn inatt heller men konstigt nog så funkar man ju alldeles kalas ändå! Märkligt..
Klart lite seg kände jag mig nu ieftermiddags när vi kom hem efter att ha kört en runda så Flisan fick sova i AC'n i bilen men ändå.. Med tanke på nattens sömn ändå pigg!
På vägen hem skulle jag och Flisan springa in på Coop och köpa kött till kvällsmaten. När vi stannar bilen hörs det en viskning från baksätet "bara vi flickor ska tjejhandla". Så go hon är min lille skrutt. Vill så gärna ha mamma för sig själv men klagar så lite fast jag vet att detta är jättejobbigt för henne. Självklart fick hon ha sin mamma för sig själv när vi handlade och ikväll ska vi ligga och läsa "Kvirre och Hoppsan" igen tillsammans, själva, och bara gosa.
Nope nu är det dags att tömma ytterligare lådor från garaget. Snart är vi mer än halvvägs!
0 kommentarer