Hejdå rösten

Ikväll försvann den till slut.. bye bye so long rösten vi ses om någon dag eller så..
Undrans om inte M kan tycka att det är lite skönt ändå.. ;)

Vi hann iallafall med ännu en obligatorisk tur till soptippen idag. Flisan ropade "nu är vi framme" med lyckligaste rösten när vi kom fram. Hmm.. tänk att hon tycker det är "framme" att komma dit nu. Det visar lite hur många gånger vi varit där under de senaste veckorna. Många.. men garaget är nästan tomt nu.. Till skillnad från vårat sovrum då som är fullt av flyttkartonger. Hoppas verkligen vi äntligen kan bli färdiga imorgon. Saknar att kunna gå upp mitt i natten utan att snubbla på 10 flyttkartonger på vägen.
Efter tippen åkte vi iallafall vidare till Mobilia för ääntligen köpa nya byx till mig. Konstigt nog passar ju inte de gamla.. hmm.. Var sådär febersvettig över hela kroppen så det blev en ganska så snabb tur innan vi åkte hem igen. Men det blev iallafall ett par ursnygga byxor som utrovades med babybjörnen på. Kan inte rekommendera denna provvariant..
Passade på att ta en bild i hissen på vägen hem. Är så sjukt jättenöjd med min babybjörn att jag bara måste få föreviga den! Vilken frihet det är att bara kunna tjoffa ner Vincentplutten där och känna hur han (och jag..) verkligen kopplar av.

Ok bilden blev inte så bra men ändå.. ni fattar grejjen



Nix nu är piper kvällsmaten klar, tjingeling!


0 kommentarer