halsont och myspysbesök

Trodde nästan jag skulle klara mig.. men nohope.. Imorse vaknade jag med halsont och ont i kroppen. Lämnade ut Vinvent till M och sov två timmar vilket var heelt underbart och sedan kändes livet tusen gånger lättare. Idag har annars Flisan och jag hafe en riktig mamma dotterdag med massa mys så Vince fick hänga med pappsen framför Tour de France (Ms favvis).
Det är tufft för Flisan nu. Hon har sån jedrans hosta att hon knappt sover och dessutom tvingas hon sova utan mamma. Tufft för en liten sjuk mammagris på tvåochetthalvt.. Mormor och morfar var iallafall här på besök igår, förkylningen til trots.., vilket Flisan (och vi..) ÄLSKADE!
Alla förkylnigar glömdes bort och vi hade en fantastisk dag. Tog en hel del bilder som blev så fins så ja.. de kommer så fort jag ammat färdigt och kan hämta mobilen!
0 kommentarer