Ren skär jäkla lycka!!

ursäkta uttrycket.. det är inte ofta som jag svär här på bloggen men idag är det baske mig befogat!

Kom hem vid 17.30 från en heldags jobb med ganska mycket kaos men ändå.. BRA dag! Fixade ihopa lite middag, thaisoppa, och skulle precis sätta tänderna i fruktsallad med rislalamalta till dessert när det knackade på dörren.
Min fina vän J som jag tyvärr bara haft sporadisk sms kontakt med de senaste månaderna. Inte för att vi inte velat träffas, absolut inte, utan pga att båda haft på tok för mycket annat inplanerat.

Idag trillade hon in iallafall med en go liten TuvanDuvan i vagnen. Storasyster blev överlycklig och precis nytankad med kvällsmatsenergi tog hon emot den nyanlända gästen med öppna armar. Även Tuvan tinade snabbt upp och visade sig från sin allra charmigaste sida. Spontankramade Flisan med varma gosiga kramar och var riktigt bussugen efter att frukten var uppäten.

Men.. den härligaste överraskningen av dem alla var den nyhet som min fina vän kom med.. Hon är också gravid och skall ha sin lilla bebis en vecka före min lilla Alica ploppar ut! Vi ska åter igen vara mammalediga tillsammans och denna gången med två småfisar som funkar bra ihopa. Underbart är bara förnamnet..

REN SKÄR JÄKLA LYCKA är mer hur det känns!!



0 kommentarer