Nattdrömmeri om Alice

Imorgon är det planerat härlig mysknytisfrulle här hemma med fina vänner. Nio plus Alice i magen blir vi runt bordet. Och även om det kanske inte låter som så många så kan jag LOVA att det känns som många när tre av de närvarande är två år och en månad gamla..
Det ska bli härligt och jag borde väl egentligen sova antar jag men fortfarande finns lite datorsug kvar i fingrarna. Var tvungen att göra två saker innan det är nattinatti inatt:
1. Ska på bio imorgon eftermiddag och jag har inte ens en aning om vad filmen vi ska se handlar om. Är på bio ungefär en gång om året så just handlingen känns då inte så jekla relevant (ursäkta..) Det viktiga är istället lugnet och känslan av att helt ostörd kunna se en hel film utan avbrott.. underbart!

2. Ja nummer två och den absolut största anledningen till att jag fortfarande är uppe. Efter dagens dopkalas ligger jag efter i schemat och är nu tvungen att mitt i natten gå ut och surfa på bebisen denna veckan! Något jag alltid gör på lördagar.. fast oftast lite tidigare då..
Hittade två urfina bilder för en stund sedan som gör mig alldeles darrig och varm i hjärtat. Båda är tagna på en liten bebis i magen just i samma vecka som Alice är i nu. Otroligt.. så färdig redan och så trygg långt långt därinne i min växande mage..





0 kommentarer