jag har världens goaste man..

naj det blir ju aldrim som man tänkt sig..
kräksjukan slog till igår på granngården.. eller rättare sagt den slog till när hela familjen utflyktade till en stor möbelaffär..
stackare!
F och jag är altså helt utan planer idag vilket är trist men ändå lite sådär smyghemligt härligt att vi plötsligt kan hitta på precis vad vi vill. Det trista är ju att vi inte får träffa lilla N och mams men om jag känner oss rätt bokar vi nog snart in en ny date. Underbart att ha vänner på så nära håll!
Så vad ska jag och lillskrutten hitta på idag då? Ja efter gårdagen långpromenad satt jag med sammandragningar igårkväll och hade ganska rejält ont i fogarna så promenad blir det inte!
Goaste maken dammsög och pysslade om mig igårkväll och erbjöd sig, som den hjälte han är, att åka buss till jobbet idag. (innebär att han måste gå upp nästan en timma tidigare..)
Så snällt, så generöst och omtänksamt!
Jag slipper alltså att gå på promenad idag när F ska sova och slipper ha ont ikväll. Slapp också att gå upp kvart i sju imorse för att köra mannan till jobbet utan kunde sova gott till åtta. Det, det är lyx det. Tack finaste mannen!!
Nu ska vi bara bestämma vad vi ska hitta på idag.. men det är ett roligt bekymmer!
0 kommentarer