Juhupp

Då sitter man här hemma igen då då..
F kör runt med sin vagn med dockan Ellis i och jag sitter och funderar på om jag vågar köra ut eller om jag ska vänta på att frukostsmoothien ska komma ut igen. Ok förlåt det var äckligt men ack så sant..
Var uppe 6-7 ggr inatt och kräktes och det har inte blivit bättre nu på förmiddagen. Kräksjuka är banne mig något av det värsta som finns fyyy..
F är glad iallafall för att hon och jag är hemma och "myyyysor" som hon säger. Springer som en liten vante efter mig vart jag än går lite lagom orolig vad de är som är tok med mamsen.
Än så länge har vi mitt i allt elände ändå haft ganska mys ihopa. Ätit frukost i sängen, lekt lejon och tagit hand om F's dockor Ellis och Molly. Tyvärr har ju de också gått och blivit sjuka..
Nä nu är det dags att köra så F får sova.
0 kommentarer