Fast det vände inte..

På barnakuten står jag nu med Vincent i famnen. Vi är inskrivna och ska ligga här inatt och jag kan inte med ord beskriva hur fruktansvärt rädd och orolig jag är.

Inatt fick Vincent plötsligt hög feber och jag kunde inte få ner den. Han var så ledsen att han nästan inte gick att få kontakt med och klockan nio på morgonen ringde jag min moster och BVC och frågade vad de tyckte jag skulle göra. Fick rådet att åka in till akuten direkt så det gjorde vi. På Akuten togs en massa prover och febern gick inte ner. Klockan två tog de beslutet att lägga in oss och sedan dess väntar vi. Det de är rädda för är att han ska ha hjärnhinneinflammation.
Klockan sex får vi svaret åt vilket håll det går och just nu känns väntan till dess ofantligt lång.
Så rädd jag är.. så rädd att jag vill skrika..
0 kommentarer