Åå

idag gick de jeklans syskonvagnarna mig på nerverna!

Efter att ha väntat en hel vecka på att få hämta vår syskonvagn fick vi imorse beskedet att den var stulen!! Yea right...
Det beskedet mottogs dessutom i bilen efter att ha stressätit frukost och klätt på hela familjen i 150.
Usch vad sur jag blev och ringde desperat på alla Phil & Teds syskonvagnar som fanns att tillgå på blocket. Fanns såklart bara skräp och den vettigaste kostade 6000 vilket är mycket för en begagnad vagn.!

Halv tolv rullade tack och lov fina familjen Vera in på lunch och humöret gick från tåhöjd till toppnivå. Flickorna hade urmys trots att Flisan mitt i kalajset drabbades av akut magsjuka.. Som det brukar vara alltså.. inget kalajs utan någon form av sjuka ;) Lillfis repade sig dock snabbt och fick en välbehövd låång sovstund i bilen när vi körde på eftermiddagsutflykt.

Väl hemma gick jag in en sista gång på Blocket för att snabbkika. Och vad skådade mitt norra öga om inte en NY annons från en butik som sålde NYA vagnar INKL syskonsits för bara en tusenlapp mer än vad vi skulle gett för den begagnade "stulna" vagnen.

Tjohooo!

Vagnen är nu inköpt och hela familjen drar en lättnadens suck!
Här kommer lite bilder från eftermiddagsutflykten som blev succé för lillfis som utrustades med ett par sprillans nya solbrillor och (äntligen ) en äkta bultbräda! :))










0 kommentarer