Å mitt när man tror..

att man är ok så händer det igen. Total psykbrytskrasch i bilen på väg hem från dagens apoteksrunda med Fliset trallandes i baksätet.
Kör förbi Mobilias nya Burger King då det hörs från baksätet:

"Där var jag med mormor igår och fick juice till min hamburgare" Det fick jag faktiskt av min mormor *stolt*! Min mormor hon älskar mig!

Det fixade inte jag.. snyftade till svar: Ja, hon är verkligen snäll din mormor.. samtidigt som jag höll på att få stanna bilen eftersom vindrutetorkarna dessvärre inte kunde avhjälpa det skyfall som föll ner framför mina ögon.

Hämtade mig iallafall när vi kom hem igen och var mycket tacksam över att jag och Flisan även svischat förbi HM och köpt en ny sparkdräkt till lillebror när vi ändå var på apoteket.
Underskatta inte shoppingens positiva inverkan på mammor med psykbryt..

1 kommentar
Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Åhh Keane hade nått liknande den när han var nuyfödd också , vi fick den av en vännina som fick sin son i maj och då var den lite mer passande för årstiden men inte i Nov hehe men söt är den :)