Ursäkta Alice..

om inte mamma skriver så mycket just nu..
Humöret har gått i en riktig bergochdalbana de sista dagarna och jag hinner knappt tänka att jag är gladare än jag någonsin varit innan humöret svänger och jag är nere och krafsar i svart gyttja.
Jobbigt.. ja lite faktiskt.. för rent logiskt kan jag förstå att det inte är jag som påverkar de här svängningarna egentligen. Och.. rent logiskt kan jag förstå att det inte är heela världen för att jag inte kanske trivs tipptopp på jobbet just nu. Men.. i mitt huvud finns en annan verklighet. Det är svart BÄCKSVART när det är jobbigt för att nästa stund efter en trevlig kommentar från en kollega förvandlas till rosenrosaspunnetsockerfluff.
Suck.. trött jag blir på mig själv! Stackars dig Alice som är stuck i denna förvirrade småscitzomamman ;)
Inbillar mig själv att allt kommer vända snart och bli bra. Vem vet, kanske redan imorgon kanske.. för är det inte en rosenrosa fluffdag vi kan ses skymta där bortom natten..?
1 kommentar
Nina Wiklund

Gummsan då :(

Det blir bättre, jag lovar :)