Nojjnojj

Usch hur i hela världen kan man vara såhär nojjig..
Känns som att livet går i musfart och att allt bara handlar om det där jäkla besöket på Emmas ultraljudsklinik på torsdag. Känner mig faktiskt inte riktigt som mig själv just nu men längtar som en tok tills att jag förhoppningsvis återvänder till verkligheten på torsdag klockan 11.
Helgen, eller ja min mitt i veckan helg ;), har varit bra iallafall trots att jag mest velat gå i ide och sova bort tiden. Vi har fixxat, varit på IKEA, träffat goa vänner, jag har träffat en gammal gymnasiekompis vilket var helt fantastiskt mysigt. Tänk att nästan 10 år har gått sedan vi sågs senast och ändå var det som igår. Kul att ha fått tillbaka en gammal kompis. Känns härligt att hon är tillbaka!
Igår när jag vaknade för att sätta igång datorn och fråga en annan go vän om vi skulle hitta på nåt mys hann inte datorn starta förräns hon plingade till och vi blev bjudna på lunch. Jag, och storasyster, satte direkt igång och baka bröd till lunchen, ett jättesmaskigt parmesan/olivbröd, och sen när M behagade öppna sina blågrå vid elva pep vi iväg. 
Blev en supergod lunch och mysig efterföljande snack och shopping!
Imorse skulle jag egentligen fått sovmorgon men M glömde att låsa in katten som just nu Marslöper i november.. så klockan sju gav jag upp och gick upp för att titta på barntv med storasyster. Hade ändå vaknat varanna timme och varit tvungen att kissa så jag var väl ändå näst intill halvvaken..
Ska snart hoppa in i duschen nu för sen vankas det jobb igen. Blir mycket helg just nu och nästa helg blir det både lördag och söndag vilket blir tredje helgen i rad jag jobbar. Men får trösta mig med att det blir mycket ob :)
Nä nog med gnäll nu hoppas som sagt att mitt gamla positiva jag återvänder igen på torsdag, Nu mooot duschen!
0 kommentarer