glada nyheter.. en hemlis..

M och storasyster kom och hämtade mig på jobbet idag.. jag var då ungefär vad som bäst kan beskrivas som i upplösningstillståndet med anledning av det extramöte på Ms jobb som ägde rum under eftermiddagen.
Storasyster sken som en sol när hon kom in och berättade att hon fått klistermärke hos doktorn idag.. ja och penicillin som hon inte äter kontrade M med.
Men i den stunden struntade jag blankt i både medicin och allt annat bara jag fick veta vad som sades på mötet.

Jag får inte säga någonting alls.. ingenting det har jag lovat M. Men det jag kan säga är att M med största säkerhet får behålla sitt jobb. Nu när jag skriver det trillar tårarna så jag kan nästan inte se tangentbordet. Herreguud ni anar inte hur lättad jag är. Nu kan vi verkligen ha en god jul...
2 kommentarer
Wiveka Westerberg

Jag förstår dig till 100%. Jag har delat er oro väl medveten om att jag kan inget göra, bara hoppas.

Kram till er alla tre

Sara

Nina Wiklund

Åhh... vad skönt :) är så glad för er skull!!!

PUUUSS!!!